Veelgestelde vragen

Algemeen

  • 1. Kan ik een artikel nog bestellen als deze niet meer op voorraad staat?

    Nee, als een artikel in een bepaalde maat niet meer zichtbaar wordt getoond, is het niet mogelijk om deze alsnog te bestellen.

  • 2. Hoe kan ik een artikel zoeken?
    U kunt gebruik maken van verschillende mogelijkheden om een artikel te zoeken. Ten eerste kunt u zoeken op bijvoorbeeld merk, naam of artikelnummer in het zoekvenster rechts bovenin het scherm. Ook kunt u gebruik maken van onze filters die u kunt vinden als u op damesschoenen, herenschoenen of kinderschoenen in het menu klikt. U kunt dan vervolgens filteren op onder meer merk, maat en kleur.

Assortiment

Bestellen

  • 1. Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

    Ja, in het bestelproces kunt u kiezen voor ''ander afleveradres''. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van de organisatie aan en vermeld ook duidelijk u eigen naam er bij.

  • 2. Hoe wordt de bestelling bezorgd?

    Nijhof Schoenen laat de pakketten door PostNL bezorgen.

    Voor verzending met PostNL geldt dat als u niet thuis bent het pakket de volgende dag nog een keer wordt aangeboden. Als u die dag opnieuw niet thuis bent dan wordt het ook nog wel eens bij de buren afgeleverd of u kunt het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

  • 3. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
    Uw bestelling bij Nijhof Schoenen wordt in Nederland vanaf € 75,- gratis verzonden. Bij besteding onder de € 75,- wordt er € 4,95 verzendkosten berekent. Het retourneren naar Nijhof Schoenen is voor de kosten van de consument.


  • 4. Ik heb een vraag over mijn bestelling?
    Voor vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met de klantenservice. Vermeld altijd uw bestelnummer hierbij.

Betalen

  • 1. Wat is PayPal?
    PayPal is een wereldwijd gebruikte betaalmethode dat gekoppeld is aan uw e-mailadres(sen). Door middel van het opgeven van uw e-mailadres en de bijbehorende beveiligingscode kunt u geld van uw PayPal rekening overmaken of geld op uw PayPal rekening storten. Heeft u een PayPal account dan kunt u met behulp van de betaalmethode PayPal bij ons uw betaling verrichten. Om met PayPal te kunnen betalen heeft u een PayPal rekening/account nodig, u kunt uw PayPal rekening openen op: www.paypal.nl. Een PayPal rekening openen is gratis, veilig en betrouwbaar. PayPal rekeningen zijn beschikbaar voor bedrijven, consumenten, stichtingen,etc. Heeft u geen internetbankieren maar wel een PayPal rekening, dan is onze betaalmethode PayPal voor u wellicht de perfecte betaalmethode om veilig, betrouwbaar en gemakkelijk uw bestelling, product of dienst te voldoen. PayPal is internationaal en kent geen grenzen en is uitstekend geschikt voor internationale betalingen.
  • 2. Zijn de prijzen incl. BTW?
    Alle bedragen bij Nijhof Schoenen zijn inclusief BTW.
  • 3. Wat is iDEAL?

    iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het iDEAL-telebankiersysteem zijn ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

  • 4. Ik heb een vraag over mijn betaling?
    Voor vragen over uw betaling kunt u contact opnemen met de klantenservice. Vermeld altijd uw factuurnummer hierbij.